Eksporta atbalsta darbību plāna ietvaros atbalstāmās darbības, kas vērstas uz eksporta tirgiem:
- dalība starptautiskajās izstādēs ārvalstīs un Latvijā:
- ar stendu vai kopstendu,
- konferencēs ārvalstīs ar stendu vai ar prezentāciju,
- kontaktbiržās ārvalstīs klātienē vai tiešsaistē;
- dalība starptautiskajās digitālajās nozaru platformās;
- preču zīmes, tai skaitā preču zīmes stratēģijas, izstrāde un reģistrēšana;
- reklāmas kampaņas izstrādes un vadības izmaksas, lai produktu palaistu eksporta tirgū;
- mārketinga vizuālo materiālu (bukletu, baneru vai videoklipu) izstrādes izmaksas par produktu vai pakalpojumu;
- dalība ārvalstu starptautiskajās nozaru organizācijās vai asociācijās;
- mērķa tirgus pētījuma izstrāde un iegāde;
- telemārketinga pakalpojumi ārvalstu sadarbības partneru meklēšanai;
- ārvalstu atbilstošās nozares eksperta piesaiste eksporta tirgos eksporta tirgus stratēģijas izstrādei un īstenošanai, kā arī ārvalstu tirdzniecības aģenta piesaiste tirgus darbības pārorientācijai;
- ražotņu un produktu atbilstības novērtēšana;