Eksporta atbalsta darbību plāna ietvaros atbalstāmās darbības, kas vērstas uz eksporta tirgiem:

  • dalība starptautiskajās izstādēs ārvalstīs un Latvijā:
    • ar stendu vai kopstendu,
    • konferencēs ārvalstīs ar stendu vai ar prezentāciju,
    • kontaktbiržās ārvalstīs klātienē vai tiešsaistē;
  • dalība starptautiskajās digitālajās nozaru platformās;
  • preču zīmes, tai skaitā preču zīmes stratēģijas, izstrāde un reģistrēšana;
  • reklāmas kampaņas izstrādes un vadības izmaksas, lai produktu palaistu eksporta tirgū;
  • mārketinga vizuālo materiālu (bukletu, baneru vai videoklipu) izstrādes izmaksas par produktu vai pakalpojumu;
  • dalība ārvalstu starptautiskajās nozaru organizācijās vai asociācijās;
  • mērķa tirgus pētījuma izstrāde un iegāde;
  • telemārketinga pakalpojumi ārvalstu sadarbības partneru meklēšanai;
  • ārvalstu atbilstošās nozares eksperta piesaiste eksporta tirgos eksporta tirgus stratēģijas izstrādei un īstenošanai, kā arī ārvalstu tirdzniecības aģenta piesaiste tirgus darbības pārorientācijai;
  • ražotņu un produktu atbilstības novērtēšana;