Diskusija par uzņēmuma reklamēšana un darbība krīzes laikā
Pārdošanai internetā ļoti svarīga ir komunikācija digitālajā vidē. Daudziem uzņēmējiem nav skaidrs, kādā formātā transformēt komunikāciju lai tā būtu ētiska.
Ekonomikas ministrija aicina veidot kampaņas jaunās realitātes apstākļos, kurās piedalās uzņēmēji ar vēlmi palīdzēt.
----------------------------------
Pandēmijā daudz uzņēmumu savu uzņēmējdarbību digitalizējuši, sākot pārdot internetā. Ģeopolitiskā krīze ne tikai pastiprinājusi nepieciešamību pēc jaunām digitālajām prasmēm, bet arī maina komunikācijas noskaņu.
Kā reklamēt savu uzņēmumu krīzes apstākļos? Iekļaujies jaunajā realitātē ar savu stāstu!
Moderatori:
Gustavs Gotauts - eCOMHUB
Anna Andersone - BeWith;
Diskusijas dalībnieki:
Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra vietnieks Raimonds Lapiņš.
LIAA Jelgavas biznesa inkubatora vadītāja Agnese Oļševska
Latvijas Ārpolitikas institūta pētnieks Aldis Austers
Vairāk informācijas šeit.