Latvijas uzņēmums, kura produkciju novērtē 35 pasaules valstīs
Latvijas uzņēmums, kura produkciju novērtē 35 pasaules valstīs
SIA “Lat Eko Food” ir Latvijas kapitāla uzņēmums, kas specializējas bioloģiskas pārtikas ražošanā bērniem un zīdaiņiem, piedāvājot produktus bez konservantiem, krāsvielām un citām mākslīgām sastāvdaļām. Tas ražo plašu klāstu bioloģisku produktu, tostarp smūtijus, kečupus, augļu un dārzeņu krēmus, humusu un desertus. “Lat Eko Food” nemitīgi attīsta un izstrādā jaunus produktus, lai nodrošinātu augstākās kvalitātes bērnu pārtiku. Inovāciju procesā, lai samazinātu ekoloģisko ietekmi, tiek izmantotas videi draudzīgas tehnoloģijas, piemēram, atjaunojamās enerģijas izmantošana un ūdens resursu optimizācija.
Uzņēmums ieguvis pircēju atzinību ne tikai Latvijā, bet arī vairāk nekā 35 valstīs visā pasaulē. 70% uzņēmuma produkcijas tiek eksportēti uz galvenajiem noieta tirgiem Baltijā, Skandināvijā, Vācijā, Nīderlandē, Čehijā, Kanādā, Singapūrā, Japānā un citur. 2023. gadā uzņēmuma apgrozījums sasniedza 10,6 miljonus eiro, apliecinot stabilu izaugsmi. SIA “Lat Eko Food” līdz šim ir pārspējis izvirzītos mērķus, dubultojot ražošanas jaudu un ieviešot jaunus, inovatīvus produktus, kā arī ieviesis vairākus starptautiskus sertifikātus, tostarp BRC, IFS, KRAV, HALAL, kas apliecina produkcijas augsto kvalitāti un ilgtspēju.
2024.gadā uzņēmums izmantoja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) atbalstu piedalīties Latvijas nacionālajos stendos starptautiskajās izstādēs “PLMA’s World of Private Label” Amsterdamā un “FOODEX JAPAN 2024” Tokijā. “Šī dalība noteikti bijusi stratēģiski nozīmīga mūsu attīstībai un starptautiskās izaugsmes veicināšanai. 65% uzņēmuma klientu ir privāto preču zīmju turētāji, un PLMA izstāde dod iespēju vienuviet satikt un uzrunāt lielākos nozares spēlētājus, kā arī veicināt jaunu klientu piesaisti un kontaktu veidošanu. Savukārt “Foodex” Japānā ir nozīmīgākā pārtikas izstāde reģionā, un tā palīdz stiprināt attiecības ar klientiem Japānā, kur uzņēmums veiksmīgi darbojas jau vairāk nekā piecus gadus,” stāsta “Lat Eko Food” komercdirektors Ģirts Karlsons.
“Koncepts dalībai Latvijas kopējā stendā ir efektīvs un ekonomisks, jo ļauj visiem dalībniekiem sasniegt vairāk, apvienojot resursus un piesaistot lielāku uzmanību. Bez šīs kopīgās iniciatīvas mēs noteikti nebūtu spējuši sasniegt tik plašu klientu loku un veikt tik daudz nozīmīgu eksporta aktivitāšu,” viņš piebilst.