Pārlekt uz galveno saturu

VARAM: Veidojot Digitālās akadēmijas programmu, stiprinās valsts un pašvaldību darbinieku digitālās prasmes

Ministru kabinetā (MK) apstiprināts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) sagtavotais informatīvais ziņojums “Par Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2. komponentes “Digitālā transformācija” 2.3. reformu un investīciju virziena “Digitālās prasmes” 2.3.2.2.i. investīcijas “Valsts un pašvaldību digitālās transformācijas prasmju un spēju attīstība” īstenošanu”. Ziņojums nosaka kārtību, kādā tiks īstenota un uzraudzīta valsts un pašvaldību digitālās transformācijas prasmju un spēju attīstību investīcija.

Apstiprinātā programma paredz, ka VARAM sadarbībā ar Valsts administrācijas skolu un Valsts kanceleju īstenos valsts un pašvaldību darbinieku digitālo prasmju pilnveides programmu laika periodā no 2023. gada līdz 2026. gadam.

VARAM valsts sekretāra vietnieks digitālās transformācijas jautājumos Gatis Ozols: “Lai publiskā pārvalde kopumā būtu zinoša un prasmīga digitālo iespēju izmantošanā un valsts attīstībā tiktu ņemtas vērā mūsdienu tehnoloģiju iespējas, ir būtiski investēt ne tikai digitālajos risinājumos, bet daudz būtiskāk ir investēt zinošos un prasmīgos darbiniekos.  Tādēļ esam gandarīti sadarbībā ar Valsts administrācijas skolu uzsākt darbu pie Valsts digitālās akadēmijas programmas īstenošanas, kas dos būtisku pienesumu valsts pārvaldes profesionāļu un vadītāju digitālās vadības prasmju paaugstināšanai un tehnoloģijās balstītu inovatīvu risinājumu ieviešanai.”

Investīciju mērķis ir stiprināt un paaugstināt valsts pārvaldes speciālistu un vadītāju darbinieku prasmes, lai nodrošinātu mūsdienu prasībām atbilstošas politikas plānošanu un ieviešanu, iedzīvotājiem ērtu pakalpojumu veidošanu, paaugstinātu pārvaldes procesu automatizācijas līmeni un veicinātu moderno tehnoloģiju ieviešanu pārvaldes procesos un darbā, kā arī stiprinātu kiberdrošību.

Plašāka informācija par atbalsta programmu pieejama VARAM mājaslapā

Avots
VARAM

Reģistrē profilu un piesakies atbalstam!

Personīgajā profilā Tu varēsi saņemt konsultācijas un e-pakalpojumus, slēgt līgumus, lietot personalizēto ziņu lenti un sekot līdzi visiem jaunumiem un aktualitātēm
  1. Reģistrē profilu un personalizē savu ziņu lenti
  2. Noslēdz līgumu un izmanto atbalsta iespējas
  3. Iesniedz projektu un piesakies atbalsta fondiem
Reģistrēties

Mūsu partneri