Uzņēmumiem vēl trīs dienas iespējams pieteikties Uzņēmēju pieredzes dienām
Uzņēmumiem vēl trīs dienas iespējams pieteikties Uzņēmēju pieredzes dienām
Vēl tikai 3 dienas Latvijas uzņēmumiem iespējams pieteikties Uzņēmēju pieredzes dienām, kurās aicināti dalīties ar pieredzi un iedrošināt citus uzņēmējus. Šobrīd savu dalību jau pieteikuši tādi pieredzes devēji, kā piemēram, Printful, airBaltic, Sakret, Franklin Covey, Mans peldkostīms, iMarketing Group, Vīlands Associates un citi. Pieredzes devēju vidū izvēlēti temati par attālināto darbu un komandu vadīšanu, ilgtspējas ieviešanu uzņēmumā, līdzekļu piesaisti uzņēmuma biznesa idejai, digitālo mārketingu, kā arī uzņēmumu darbības pieredzes stāsti.
Atgādinām, ka uzņēmējiem un organizācijām, kuri gatavi dalīties pieredzē, pieteikšanās Uzņēmēju pieredzes dienām pieejama līdz 31.oktobrim (ieskaitot). Savukārt no 1. līdz 5.novembrim noritēs dalībnieku pieteikšanās, kuri vēlas iepazīt citu uzņēmumu un organizāciju pieredzi. Dalībnieku reģistrācija iespējama platformā: www.pieredzesdienas.lv.
Uzņēmēju pieredzes dienās aicināti piedalīties arī eksperti, uzņēmumu darbinieki, valsts institūciju un nevalstisko organizāciju pārstāvji, kā arī mācībspēki, kuri saistīti ar uzņēmējdarbības jomu.
"Pieredzes dienas nav tikai iespēja iemācīties ko jaunu no cita uzņēmuma. Arī mums pašiem, gatavojot stāstu par sevi, nākas sev atbildēt uz vairākiem būtiskiem jautājumiem, kas mēs esam, ko un kā mēs darām, vai sasniegumi ir vienkārša veiksme vai likumsakarības. Pirmā Latvijas vienradža Printful komandas kvēlākā vēlme ir tuvākajā laikā redzēt attīstamies vēl vairākus uzņēmumus, kuru vērtība pārsniegs vienu miljardu. Latvijas uzņēmēju veiksmes gēns liecina, ka tas noteikti notiks līdz nākamajām Uzņēmēju pieredzes dienām," saka Jānis Palkavnieks, Draugiem Group runasvīrs.
"Viens no airBaltic iekšējās līderu attīstības programmas stūrakmeņiem ir peer-to-peer learning jeb mācīšanas vienam no otra. Unikāla un izaicinoša uzņēmuma darbības joma liek katru dienu mācīties un apgūt kaut ko jaunu, ieviešot inovatīvus un modernus risinājumus biznesa izaugsmei, kas palīdz uzkrāt arī vērtīgu pieredzi un zināšanas. Šogad airBaltic piedalās Uzņēmēju pieredzes dienās, jo dalīšanas pieredzē ar citu kompāniju pārstāvjiem ir svarīga mācīšanās un nepārtrauktas attīstības sastāvdaļa," saka Marina Volkova, Talantu piesaistes un attīstības vadītāja.
Vispasaules uzņēmējdarbības nedēļā (8.-12.novembris) un Uzņēmēju pieredzes dienu laikā norisināsies arī vairākas diskusijas par uzņēmumiem aktuāliem tematiem - ilgtspēju, biznesa tehnoloģijām un e-komerciju, kā arī Latvijas uzņēmēju veiksmes gēnu. Diskusijas aicinām ikvienu skatīties Swedbank Latvia Facebook lapā vai Delfi.lv.
Ņemot vērā epidemioloģisko situāciju valstī, arī šogad dalībnieki aicināti pieredzes apmaiņai izmantot digitālo formātu, tiekoties un daloties pieredzē attālināti.
Uzņēmēju pieredzes dienu digitālo pieteikšanās platformu nodrošina Swedbank sadarbībā ar iniciatīvas partneriem - Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru un valsts attīstības finanšu institūciju ALTUM.
Uzņēmēji aicināti dalīties ar savu #Biznesaklikšķi
Uzņēmēju pieredzes dienas šogad aicina uzņēmējus piedalīties kustībā #Biznesaklikšķis - savos sociālajos tīklos (Facebook un LinkedIn) dalīties ar nelielu stāstu par brīdi, kad tika pieņemts lēmums uzsākt uzņēmējdarbību vai radās ideja par jaunu produktu vai pakalpojumu. Vairāk par iniciatīvu: www.pieredzesdienas.lv
Par Vispasaules uzņēmējdarbības nedēļu (Global Entrepreneurship Week)
Vispasaules uzņēmējdarbības nedēļa ir starptautiska kustība, kuras laikā dažāda veida pasākumi notiek vairāk nekā 180 valstīs - to veido desmitiem tūkstošu pasākumu, aktivitāšu un konkursu, kas iedvesmo miljoniem cilvēku izpētīt viņu kā uzņēmēju potenciālu, vienlaikus dibinot kontaktus un veicinot sadarbību. Tā tika uzsākta 2008.gadā ar nacionālajām kampaņām 77 valstīs un ir paplašinājusies līdz aptuveni 10 miljonu dalībnieku iesaistei. 2021.gadā Vispasaules uzņēmējdarbības nedēļas tēmas ir: ekosistēma, izglītība, iekļaušana un politika. Latvijā šogad Vispasaules uzņēmējdarbības nedēļu jau otro gadu pēc kārtas rīko Swedbank. Lai iegūtu vairāk informācijas, apmeklējiet www.gew.co un sekojiet @unleashingideas vietnē Twitter.
Informāciju sagatavoja Jānis Krops, Swedbank Mediju attiecību vadītājs. Publicitātes foto.