Pārlekt uz galveno saturu

“ThatDay” – inovācija no Latvijas, kas maina sieviešu ikdienu

“ThatDay” ir Latvijas uzņēmums, kas specializējas inovatīvas menstruālās apakšveļas ražošanā, piedāvājot sievietēm funkcionālu, ilgtspējīgu un ērtu alternatīvu tradicionālajiem higiēnas līdzekļiem. Šī apakšveļa, kas pilnībā izstrādāta un ražota Latvijā, jau kļuvusi par uzticamu izvēli tūkstošiem sieviešu visā Baltijā. Uzņēmuma popularitātes straujajam pieaugumam savulaik palīdzēja sadarbība ar sociālo tīklu influenceriem, kuri efektīvi uzrunāja mērķauditoriju.

“ThatDay” pirmie uzņēmējdarbības soļi tika sperti Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Jūrmalas biznesa inkubatorā. Šajā laikā uzņēmums saņēma vērtīgu atbalstu, kas palīdzēja veidot stabilus pamatus turpmākajai izaugsmei. Papildu tam uzņēmums piesaistīja arī LIAA digitalizācijas grantu mājaslapas izveidei.

ThatDay

“Dalība inkubatorā bija būtisks atspēriena punkts mūsu attīstībā,” stāsta uzņēmuma vadītāja Kintija Anna Bērzkalne. “Tā bija vide, kurā mēs mācījāmies un pilnveidojāmies. Finansiālais atbalsts jaunam uzņēmumam ir neatsverams. Pēc inkubatora programmas noslēguma īpaši izjūtam šī atbalsta trūkumu.”

Ņemot vērā attīstības plānus un uzņēmuma vajadzības, “ThatDay” apsver iespēju atkārtoti pieteikties inkubatorā, lai stiprinātu savu izaugsmi. “Mūsu produkta panākumi ir cieši saistīti ar spēcīgu mārketinga stratēģiju, kas ļauj mums tieši sasniegt klientus. Taču, lai paplašinātu noieta tirgus un efektīvi popularizētu produktu, ir nepieciešamas ievērojamas investīcijas. Reklāma ir svarīga, taču ar to vien nepietiek,” uzsver Kintija.

ThatDay

Kopš dibināšanas uzņēmums Baltijas valstīs pārdevis jau vairāk nekā 10 000 produkta vienību. Lai gan šobrīd galvenais tirgus ir Latvija, “ThatDay” aktīvi plāno paplašināties eksporta tirgos. Nesen uzņēmums izveidojis jaunu kolekciju un plāno stiprināt sadarbību ar vairumtirdzniecības platformām, lai paplašinātu produktu pieejamību un pievērstos ne tikai tiešajai pārdošanai, bet arī sadarbībai ar partneriem.

Raugoties nākotnē, “ThatDay” prioritāte ir turpināt inovācijas un veicināt ilgtspējīgu dzīvesveidu, piedāvājot produktus, kas ir ekonomiski izdevīgi un draudzīgi videi. “Mūsu produkcija ne tikai uzlabo sieviešu ikdienu, bet arī veicina videi draudzīgu patēriņu,” uzsver Kintija. 

Kopš 2024. gada Biznesa inkubācijas programmu īsteno LIAA pārstāvniecības Latvijā un programmā var pieteikties ikviens uzņēmums līdz 5 gadu vecumam, kas darbojas atbalstāmajās nozarēs. 

Raksta tapšana finansēta ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda Mazo un vidējo uzņēmumu programmas inkubatoru apakšprojekta finansējumu.

ES

Reģistrē profilu un piesakies atbalstam!

Personīgajā profilā Tu varēsi saņemt konsultācijas un e-pakalpojumus, slēgt līgumus, lietot personalizēto ziņu lenti un sekot līdzi visiem jaunumiem un aktualitātēm
  1. Reģistrē profilu un personalizē savu ziņu lenti
  2. Noslēdz līgumu un izmanto atbalsta iespējas
  3. Iesniedz projektu un piesakies atbalsta fondiem
Reģistrēties

Mūsu partneri