Mobilo sakaru operatori atceļ viesabonēšanas maksu Ukrainā un nodrošina klientiem bezmaksas starptautiskos zvanus uz Ukrainu
Mobilo sakaru operatori atceļ viesabonēšanas maksu Ukrainā un nodrošina klientiem bezmaksas starptautiskos zvanus uz Ukrainu
Ņemot vērā šī rīta notikumus Ukrainā, "Tele2" uz laiku atceļ viesabonēšanas maksu zvaniem un mobilajam datiem, atrodoties Ukrainā. Tas nozīmē, ka "Tele2" klienti mobilos sakarus Ukrainā var izmantot bez papildu maksas. Tāpat visiem "Tele2" un "Zelta Zivtiņas" klientiem starptautiskie zvani uz Ukrainu ir bez maksas.
Maksa par viesabonēšanas pakalpojumiem un starptautiskajiem zvaniem uz Ukrainu tiks kompensēta visiem "Tele2" klientiem - gan privātpersonām un biznesa klientiem, gan priekšapmaksas karšu lietotājiem.
"Mēs esam liecinieki notikumiem, kas demokrātiskā un brīvā pasaulē ir neaptverami. Sastopoties ar šiem milzīgajiem izaicinājumiem, palīdzēsim klientiem uzturēt kontaktus ar saviem tuviniekiem," saka "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
"Tele2" kompensāciju par mobilo sakaru izmantošanu Ukrainā un starptautiskajiem zvaniem uz Ukrainu automātiski piemēros mobilo sakaru rēķinam mēneša beigās. "Zelta Zivtiņas" priekšapmaksas karšu lietotājiem tiks aktivizēti bezmaksas sakari Ukrainā un zvaniem uz Ukrainu.
Par "Tele2"
"Tele2" ir daudzpakalpojumu uzņēmums cilvēkiem, kas nodrošina ātrāko mobilo internetu Latvijā, augstākā līmeņa apkalpošanu un plašu pakalpojumu klāstu - mobilos sakarus, mājas internetu, viedierīces, televīziju un apdrošināšanas pakalpojumus. "Tele2" ir mīlētākais zīmols mobilo sakaru nozarē un privātpersonu izvēle numur viens.
Informāciju sagatavoja Oskars Fīrmanis, "Tele2" sabiedrisko attiecību vadītājs Latvijā. Kontakti:
+371 29660005; oskars.firmanis@tele2.com.
Sekojot starptautiskai praksei, "Bite" atceļ viesabonēšanas tarifus Ukrainā un maksu saziņai ar cilvēkiem Ukrainā
Ar mērķi atvieglot komunikācijas iespējas mobilo sakaru operatora "Bite" klientiem, uzņēmums atceļ maksu par starptautiskajiem zvaniem un īsziņām uz Ukrainu, kā arī maksu par zvaniem, īsziņām un mobilajiem datiem operatora klientiem, kuri šobrīd atrodas Ukrainā. "Bite" klienti par sakaru atvieglojumiem tiks informēti ar īsziņu starpniecību.
"Šo lēmumu esam pieņēmuši, lai sniegtu praktisku palīdzību klientiem, kuri šobrīd atrodas Ukrainā vai atrodas Latvijā, citviet pasaulē un vēlas sazināties ar Ukrainā dzīvojošiem radiem, draugiem, sadarbības partneriem u.c. līdzcilvēkiem," saka "Bite" Korporatīvo un sabiedrisko attiecību vadītāja Una Ahuna - Ozola.
Viņa arī norāda, ka šī ir starptautiska prakse, ko mobilo sakaru operatori piemēro līdzīgās situācijās visā pasaulē.
"Bite" klientiem papildu darbības nav jāveic, klientiem tiek piemērots 0 tarifs līdz turpmākajiem paziņojumiem. Tāpat "Bite" klienti Ukrainā ir saņēmuši Ārlietu ministrijas SMS paziņojumu ar visu nepieciešamo konsulāro informāciju.
Par "Bite":
"Bite" ir visstraujāk augošais informācijas un komunikācijas tehnoloģiju uzņēmums Latvijā, kas jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina mūsdienīgus, inovatīvus, klientu vajadzībām atbilstošus mobilo un fiksēto sakaru pakalpojumus, "Go3" video satura platformu un integrētus IKT risinājumus biznesa klientiem. Mobilā tīkla infrastruktūras un pakalpojumu attīstībā uzņēmums ik gadu investē aptuveni 10% apgrozījuma. Šobrīd jaudīgais "Bite" 4G internets ir pieejams jau 99% valsts iedzīvotāju.
Informāciju sagatavoja Una Ahuna-Ozola. Kontakti: +371 29584470, una.ahuna-ozola@bite.lv.
Arī LMT atceļ viesabonēšanas maksu:
Ņemot vērā ārkārtas situāciju Ukrainā, LMT klientiem nebūs jāmaksā par zvaniem uz šo valsti (gan fiksētajiem, gan mobilajiem tīkliem). LMT klienti, kas atrodas Ukrainā, var izmantot balss un interneta sakarus bez maksas. Šiem klientiem esam izsūtījuši arī Ārlietu ministrijas SMS paziņojumu ar aicinājumu nekavējoties izceļot no Ukrainas un kontaktus, kur saņemt papildu informāciju un palīdzību.