Pārlekt uz galveno saturu

Jaunuzņēmums “RivalSense” ar MI maina biznesa lēmumu pieņemšanas procesu

Veiksmīga biznesa pamatā bieži vien ir spēja pieņemt izsvērtus lēmumus, balstoties uz precīziem datiem par klientiem un konkurentiem, kā arī prasme rīkoties īstajā brīdī. Šo principu savā darbā par pamatu izmantojis Latvijas jaunuzņēmums “RivalSense”, izstrādājot inovatīvu rīku, kas palīdz uzņēmumiem analizēt un izmantot publiskos datus, lai stiprinātu konkurētspēju, apsteigtu konkurentus un efektīvi – īstajā brīdī uzrunātu potenciālos vai esošos klientus. 

“RivalSense” ļauj lietotājiem sekot konkurentu un partneru jaunumiem, izmantojot mākslīgā intelekta (MI) rīku. Katru nedēļu lietotāji saņem e-pastu ar svarīgāko ziņu kopsavilkumu. Pārskati iekļauj izmaiņas cenās, produktu klāstā, darbiniekos un klientos, kā arī ziņas par finansējuma piesaisti, satura mārketinga jaunumiem, izmantotajām tehnoloģijām, piegādātājiem, kā arī citu informāciju, kuras pārzināšana var palīdzēt darbā un stratēģiskajā plānošanā. "RivalSense" rīku tādējādi var izmantot uzņēmumu dibinātāji, kā arī vidējā un augstākā līmeņa vadītāji.

Atšķirībā no tradicionālajiem monitoringa rīkiem, kas darbojas, izmantojot atslēgvārdus, “RivalSense” MI analizē informāciju no vairāk nekā 80 avotiem, tostarp uzņēmumu mājaslapām, sociālajiem tīkliem, uzņēmumu reģistriem, darba sludinājumiem un ziņu portāliem.Visa šī informācija tiek apkopota un strukturēta viegli pieejamā un pārskatāmā formātā,lai klientiem ļautu pieņemt stratēģiskus lēmumus, piemēram, par biznesa virzienu maiņu, sadarbību uzsākšanu vai jaunu darbinieku un klientu piesaisti.

RivalSense

Pieredzējušu uzņēmēju vīzija

Uzņēmuma dibinātāji Mārtiņš Vaivars un Artūrs Priedītis ir pieredzējuši uzņēmēji mākslīgā intelekta jomā, kuri jau iepriekš veiksmīgi īstenojuši citus tehnoloģiju projektus. Viņu mērķis bija radīt rīku, kas uzņēmumu vadītājiem ļauj koncentrēties uz stratēģiju, nevis laikietilpīgu informācijas meklēšanu.

"Laiks ir uzņēmumu vadītāju galvenais resurss, un mūsu rīks palīdz to izmantot gudrāk," uzsver Mārtiņš Vaivars. “Atslēgvārdu balstītie rīki pieprasa uzņēmuma vadītājam lasīt milzīgus informācijas apjomus, lai atrastu vērtīgu un būtisku informāciju, kas bieži vien ir apgrūtinoši un laikietilpīgi. Savukārt analīzes rīki, kuros tiek izmantota manuāla pieeja, piemēram, pētnieki un analītiķi, kas apstrādā datus un sagatavo pārskatus, var izmaksāt tūkstošiem eiro mēnesī, padarot tos nepieejamus daudziem uzņēmumiem. Mūsu produkts šīs problēmas risina, piedāvājot pārskatāmu, automatizētu informācijas analīzi, kas ir ne vien efektīva, bet arī izmaksu ziņā pieejama plašam uzņēmumu lokam.”

RivalSense

Panākumi jau pirmajā darbības gadā

“RivalSense” stāsts ir iedvesmojošs – uzņēmums jau pirmajā darbības gadā sasniedzis ievērojamus rezultātus. Pirmais klients tika piesaistīts vēl pirms produkta izstrādes - šī gada janvārī, un kopš tā laika klientu skaits strauji audzis. Starp “RivalSense” klientiem tagad ir tādi pazīstami zīmoli kā “Bolt”, “NordVPN”, “Printful”, “Whimsical” un “Eleving Group”, kā arī uzņēmumi ASV, Apvienotajā Karalistē, Austrālijā, Nīderlandē un Vācijā.

Par izcilo sniegumu uzņēmums nupat ieguvis “Latvijas jaunuzņēmumu gada balvu” kategorijā “Jaunpienācējs”, apliecinot atzinību gan klientu, gan Latvijas uzņēmējdarbības kopienas vidū. Šis panākums, kā uzsver uzņēmumā, ir lieliska motivācija turpmākai izaugsmei – gan produkta pilnveidošanā, gan pozīciju nostiprināšanā esošajos tirgos, kā arī jaunu valstu iekarošanā.

Raksta tapšana finansēta ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda atbalstu. 

ES

Reģistrē profilu un piesakies atbalstam!

Personīgajā profilā Tu varēsi saņemt konsultācijas un e-pakalpojumus, slēgt līgumus, lietot personalizēto ziņu lenti un sekot līdzi visiem jaunumiem un aktualitātēm
  1. Reģistrē profilu un personalizē savu ziņu lenti
  2. Noslēdz līgumu un izmanto atbalsta iespējas
  3. Iesniedz projektu un piesakies atbalsta fondiem
Reģistrēties

Mūsu partneri