Pārlekt uz galveno saturu

Ar vēstnešu kampaņu popularizēs vietējos pārtikas produktus

3.oktobrī startēs ikgadējā Karotīšu kampaņa kvalitatīvu vietējo pārtikas produktu patēriņa veicināšanai, ko organizē Zemkopības ministrija ar Latvijas Pārtikas uzņēmumu federāciju sadarbībā ar pārtikas veikalu tīkliem Rimi un Maxima.

"Šoruden vēlamies uzrunāt ne tikai patērētājus un atgādināt viņiem, kāpēc ir svarīgi izvēlēties vietējos pārtikas produktus, bet gribam uzrunāt arī pārtikas ražotājus, kuri vēl nav spēruši soli, lai pieteiktos Pārtikas un veterinārajā dienestā, veiktu sertifikāciju un iegūtu savai produkcijai Zaļās vai Bordo karotītes kvalitātes zīmi. Mēs esam uzrunājuši četru uzņēmumu vadītājus, kuri piekrituši kļūt par Karotītes vēstnešiem," šā gada kampaņas ieceri atklāj Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) padomes priekšsēdētāja Ināra Šure.

Kampaņas vēstneši būs maizes ceptuves "Lāči" saimnieks un maizniekmeistars Normunds Skauģis, AS "Dobeles dzirnavnieks" valdes priekšsēdētājs Kristaps Amsils, zemnieku saimniecības "Zūmaņi" īpašniece Digna Skrodere un SIA "Kronis" vadītājs Aivars Svarenieks.

Plašāka informācija pieejama LPUF mājaslapā

Avots
Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija

Reģistrē profilu un piesakies atbalstam!

Personīgajā profilā Tu varēsi saņemt konsultācijas un e-pakalpojumus, slēgt līgumus, lietot personalizēto ziņu lenti un sekot līdzi visiem jaunumiem un aktualitātēm
  1. Reģistrē profilu un personalizē savu ziņu lenti
  2. Noslēdz līgumu un izmanto atbalsta iespējas
  3. Iesniedz projektu un piesakies atbalsta fondiem
Reģistrēties

Mūsu partneri