Kad?

03.12.2024.-17.12.2024.

Kur?

Tiešsaistē

Eksporta stratēģijas ieviešana (2. grupa)

Publicēts: 12.11.2024.Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
2024. gada decembrī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) reģionālo pārstāvniecību inkubācijas dalībniekiem tiek rīkots 3 meistarklašu cikls par esošo eksporta stratēģiju izstrādi dažādiem tirgiem un ieviešanu uzņēmumā, tā, lai panāktu mērķu sasniegšanu un palīdzētu pieņemt finansiālus un stratēģiskus lēmumus eksporta jomā.
Pasākuma vizualizācija

2024. gada decembrī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) reģionālo pārstāvniecību inkubācijas dalībniekiem tiek rīkots 3 meistarklašu cikls par esošo eksporta stratēģiju izstrādi dažādiem tirgiem un ieviešanu uzņēmumā, tā, lai panāktu mērķu sasniegšanu un palīdzētu pieņemt finansiālus un stratēģiskus lēmumus eksporta jomā.

Meistarklašu dalībnieki iegūs: 

  • izpratni par produktu atbilstību izvēlētajam eksporta mērķa tirgum un tā labākajiem pārdošanas argumentiem;
  • zināšanas kā izvēlēties eksporta mērķa tirgu un kādus rīkus piemērot tirgus izvērtēšanai;
  • ieskatu kultūras īpatnību un tradīciju nozīmei eksporta darbā un veiksmīga biznesa izveidei citās valstīs;
  • kas ir tīklošana biznesā un ko tā dod, kā uzbūvēt uzticamu darījumu plūsmu eksportā;
  • skaidru eksporta stratēģiju ar nepieciešamo resursu sarakstu.

Programma (PDF)

Norises laiks: 4. decembris, 11. decembris, 18. decembris plkst. 10.00–16.00

Meistarklases vada: Ieva Jonsone, eksporta pārdošanas speciāliste

Formāts: Pasākums norisināsies attālināti un dalība tajā ir bezmaksas (saite tiks nosūtīta 1 dienu pirms semināra). 

Darba valoda: latviešu

Dalība: bez maksas, ierobežots dalībnieku skaits – 30 dalībnieki vienā grupā. 

Lai semināra dalībnieki varētu laicīgi sagatavot atbildes, aicinām interesējošos jautājumus iesūtīt jau reģistrēšanās brīdī.

Pieteikšanās dalībai pasākumā platformā Business.gov.lv atvērta līdz 29. novembra plkst. 17.00.

Evija Piebalga

Vecākā projektu vadītāja