Eksporta stratēģijas ieviešana (2. grupa)
2024. gada decembrī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) reģionālo pārstāvniecību inkubācijas dalībniekiem tiek rīkots 3 meistarklašu cikls par esošo eksporta stratēģiju izstrādi dažādiem tirgiem un ieviešanu uzņēmumā, tā, lai panāktu mērķu sasniegšanu un palīdzētu pieņemt finansiālus un stratēģiskus lēmumus eksporta jomā.
Meistarklašu dalībnieki iegūs:
- izpratni par produktu atbilstību izvēlētajam eksporta mērķa tirgum un tā labākajiem pārdošanas argumentiem;
- zināšanas kā izvēlēties eksporta mērķa tirgu un kādus rīkus piemērot tirgus izvērtēšanai;
- ieskatu kultūras īpatnību un tradīciju nozīmei eksporta darbā un veiksmīga biznesa izveidei citās valstīs;
- kas ir tīklošana biznesā un ko tā dod, kā uzbūvēt uzticamu darījumu plūsmu eksportā;
- skaidru eksporta stratēģiju ar nepieciešamo resursu sarakstu.
Norises laiks: 4. decembris, 11. decembris, 18. decembris plkst. 10.00–16.00
Meistarklases vada: Ieva Jonsone, eksporta pārdošanas speciāliste
Formāts: Pasākums norisināsies attālināti un dalība tajā ir bezmaksas (saite tiks nosūtīta 1 dienu pirms semināra).
Darba valoda: latviešu
Dalība: bez maksas, ierobežots dalībnieku skaits – 30 dalībnieki vienā grupā.
Lai semināra dalībnieki varētu laicīgi sagatavot atbildes, aicinām interesējošos jautājumus iesūtīt jau reģistrēšanās brīdī.
Pieteikšanās dalībai pasākumā platformā Business.gov.lv atvērta līdz 29. novembra plkst. 17.00.