Kad?

24.11.2024.-05.12.2024.

Digitālā mārketinga inovācijas un AI integrācija uzņēmumiem (1. grupa)

Publicēts: 12.11.2024.Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
2024. gada novembrī un decembrī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) reģionālo pārstāvniecību inkubācijas dalībniekiem tiek rīkots 3 meistarklašu cikls par inovācijām digitālajā mārketingā un AI integrēšanu uzņēmumu mārketingā.
Pasākuma vizualizācija

2024. gada novembrī un decembrī Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) reģionālo pārstāvniecību inkubācijas dalībniekiem tiek rīkots 3 meistarklašu cikls par inovācijām digitālajā mārketingā un AI integrēšanu uzņēmumu mārketingā. 

Meistarklašu dalībnieki iegūs: 

  • padziļinātas zināšanas par digitālā mārketinga tendencēm un AI integrāciju;
  • atgriezenisko saiti par veicamajiem praktiskajiem uzdevumiem, lai varētu iegūtās zināšanas pielietot savos biznesa procesos;
  • pielāgotus padomus, kas atbilst katra uzņēmuma specifikai.

Programma (PDF)

Norises laiks: 25. novembris, 29. novembris, 6. decembris plkst. 9.00–13.30

Meistarklases vada: Ervīns Butkēvičs, MBA, AI risinājumu un mārketinga speciālists

Formāts: Pasākums norisināsies attālināti Zoom platformā un dalība tajā ir bezmaksas (saite tiks nosūtīta 1 dienu pirms semināra). 

Darba valoda: latviešu

Dalība: bez maksas, ierobežots dalībnieku skaits – 30 dalībnieki vienā grupā. 

Lai semināra dalībnieki varētu laicīgi sagatavot atbildes, aicinām interesējošos jautājumus iesūtīt jau reģistrēšanās brīdī.

Pieteikšanās dalībai pasākumā platformā Business.gov.lv atvērta līdz 24. novembra plkst. 17.00.

Evija Piebalga

Vecākā projektu vadītāja