Seminārs "Kā influenceru mārketings uzlabo eksportspēju" | 21.09.2022.
Pēdējā laikā strauji audzis ir influenceru mārketings. Kas tas ir un kā tas var iespaidot eksportu?
Seminārā ar zināšanām par Infuenceru mārketingu dalījās Toms Briedis, valdes priekšsēdētājs SIA Womstar. Toms viens no pirmajiem Latvijā sāka veidot sociālo mediju kampaņas, un laika gaitā iegūtās zināšanas ļāva viņam saredzēt jaunu nišu komunikācijās – vajadzību pēc īstām, patiesām cilvēku atsauksmēm sociālajos tīklos. Jau vairāk nekā 10 gadus Toms specializējas WOMM jeb word of mouth mārketinga kampaņās. Patiesa atsauksme par produktu ir daudzreiz iedarbīgāka par apmaksātu reklāmu. Seminārā uzzināsiet:
- Influenceru un atsauksmju mārketings - rīks, lai personalizētu produktus un pakalpojumus, veicinot pārdošanu
- Kā Influenceru un atsauksmju mārketings darbojas, kā ar to sadzīvot, kas jāņem vērā, izmantojot to citās valstīs
- Galvenās lietas, kas jāievēro, lai veiksme nepārvērstos neveiksmē
Turpinājumā pieredzes stāsts no SIA “Pērnes L” vadītāja Laimoņa Radziņa par pārsteidzošo sadarbību ar amerikāņu aktrisi Sāru Džesiku-Pārkeri. Pēc Holivudas aktrises Sāras Džesikas Pārkeres ieraksta sociālajos tīklos, pieminot SIA "Pērnes L" ražotās kartupeļu čipsu plāksnītes "Long Chips", auga šo čipsu popularitāte arī Latvijā. Aptuveni 95% no kompānijā ražotās produkcijas tiek eksportēti uz Eiropas Savienības, Āfrikas un Tuvo Austrumu zemēm, tāpat viens no kompānijas noieta tirgiem ir Brazīlija. Seminārā tika noskaidrots, kas notiek ar eksporta tirgu uz ASV un vai un kā aktrises publikācija to ir ietekmējusi.
Ar pieredze stāstu par sadarbību ar influencieriem dalījās Olga Grigorenko – Zinātnes doktors matemātikā, SIA Pranamat Sales & Marketing Sabiedrisko attiecību nodaļas direktore, līdzdibinātaja, ideoloģiskā iedvesmotāja. Olga dalījās ar līdzšinējo pieredzi sadarbībā ar influenceriem un deva uzņēmējiem ieteikumus no savas puses.