Seminārs "Kā ar Facebook reklāmu sasniegt rezultātus" | 14.09.2022.
Sociālie tīkli galvenokārt sevī ietver izklaides funkciju, bet pēdējo gadu laikā tā ir arī vieta, kur uzņēmumiem nodarboties ar B2B un B2C mārketingu - veiksmīgi izvietojot reklāmas un sasniedzot mērķauditoriju ar interesantu un uzrunājošu saturu.
E-komercijas izaugsmes - atbalsta platformas eCOMHUB dibinātājs Gustavs Gotauts dalījās pieredzē un praktiskos soļus atklās, kā reklāmas saturu izvietot Facebook, lai tā sasniegtu mērķauditoriju. Gustavs Gotauts eCOMHUB dibinājis ar mērķi palīdzēt attīstīt e-komerciju Latvijā un pasaulē. Gustavs pēdējos 5 gadus veiksmīgi strādājis ar vairākiem e-komercijas projektiem, ko turpina darīt arī šobrīd zīmolā “ecomhub.agency”, ar komandu apgrozot vairākus simtus tūkstošus eiro katru mēnesi.
LIAA Klientu atbalsta nodaļas vadītāja Ilga Maļina pastāstīja par pieejamo atbalstu mārketinga aktivitātēm, to skaitā reklāmām Facebook.