Ieteikumi e-veikala atvēršanai | tiešsaistes semināra ieraksts 02.04.2024
Pieejams tiešsaistes semināra "Ieteikumi e-veikala atvēršanai" ieraksts. Pasākums norisinājās 2. aprīlī.
Semināra mērķis ir dot ieskatu par primārajiem sagatavošanās darbiem, lai palīdzētu uzņēmumiem augt ārzemju tirgos. Tiešsaistes semināra laikā nozares profesionāļi stāstīs par e-veikala atvēršanas gaitu: biznesa plāna lomu, mērķauditoriju, tirgus izpēti, dizainu, lietojamību, tehnoloģijām un citiem būtiskiem parametriem, kas ļauj klientiem piedzīvot pozitīvu e-komercijas iepirkšanās pieredzi gan Latvijā, gan ārvalstīs.
Seminārā piedalījās:
- Dr. Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv vadošais stratēģis, kurš semināra pirmajā daļā dalījās ar informāciju par izaicinājumiem, ar kuriem uzņēmēji visbiežāk sastopas e-veikala atvēršanas procesā un kā noteikt produkta vai pakalpojuma pieprasījumu eksporta tirgū. Tika sniegts ieskats šādās tēmās: konkurentu analīze, reklāmas budžets, mājaslapas piemērotības noteikšana virzīšanai eksporta tirgū. Tāpat eksperts dalījās ieteikumos, kā un kādus piegādātājus un maksājumu nodrošinātājus (payment provider) izvēlēties.
- Intars Jomants, Mārtiņš Millers un Normunds Vucāns no Manoro Partners vērsa uzmanību reklāmas kanālu daudzveidībai, skaidroja kādos gadījumos un kādiem kanāliem dot priekšroku, kā rūpīgi sakārtot analītisko pusi un kādus formātus ieteicams izvēlēties. (Google, Facebook vai cits).
- LIAA pārstāve Arina Kudrjavceva informēja par pieejamo atbalstu Digitalizācijas programmā e-veikalu atvēršanā un sniedza atbildes un biežāk uzdotajiem jautājumiem.